Friday 10 October 2008

song of the day.

1 comment:

Anonymous said...

vennen min. jeg vet vi ikke har vert så gode venner i det siste, men vi har tross alt vert sammen i et helt år. jeg vet mer om deg enn noen andre, og jeg håper du fortsatt vet at jeg er ufattelig glad i deg. du er en fantastisk gutt, selv om du ofte gjør tabber. jeg kan ikke få sagt hvor mye du betyr for meg, og uansett hvor mye dårlig som du gjør, eller jeg gjør, som vi gjør mot hverandre, så vil jeg alltid stille opp for deg. jeg er ufattelig glad i deg, og selv om det er slutt mellom oss, og du nå har ak, så er jeg fortsatt din jente. det kommer jeg alltid til og være. du er mitt livs kjærlighet simen, og jeg er så ufattelig lei meg for at ting har blitt slik de har... aldri glem jeg er her. for jeg lover deg, at den dagen du trenger desperat hjelp, så er det jeg som banker på din dør, og det er min skulder du kan gråte på.

håper bare du kan være så snill og benytte deg av det.
Alltid her for deg,
klem og kyss fra Hanne<3